• 23-01-2025, 15:26:37
    #1
    Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
  • 23-01-2025, 15:27:40
    #2
    bence ne ödül alırsınız ne ceza bildirirsiniz kapatırlar açığı

    (BENCE)
  • 23-01-2025, 15:27:52
    #3
    İyi niyetli olayım derken ters tepebilir bunu göz önünde bulundurarak bilgi iletişime mail atabilirsiniz
  • 23-01-2025, 15:27:54
    #4
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
    Hiç bulaşma kendine sakla bence.
  • 23-01-2025, 15:28:07
    #5
    Herhangi bir ceza olacağını sanmıyorum. Ödüllendirme de olacağını sanmıyorum. Sadece bildirin, açığı kapatıp teşekkür edeceklerdir
  • 23-01-2025, 15:28:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hangi üniversite oda var ?
  • 23-01-2025, 15:28:45
    #7
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir ceza olacağını sanmıyorum. Ödüllendirme de olacağını sanmıyorum. Sadece bildirin, açığı kapatıp teşekkür edeceklerdir
    ispanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bulaşma kendine sakla bence.
    Drei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi niyetli olayım derken ters tepebilir bunu göz önünde bulundurarak bilgi iletişime mail atabilirsiniz
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ne ödül alırsınız ne ceza bildirirsiniz kapatırlar açığı

    (BENCE)
    Okuduğum bölümde bilişim ile ilgili. Hocaya söyleyip onunla beraber mi yol izlemeliyim sizce? (Hocanın gözüne girmek adına)
  • 23-01-2025, 15:29:42
    #8
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğum bölümde bilişim ile ilgili. Hocaya söyleyip onunla beraber mi yol izlemeliyim sizce? (Hocanın gözüne girmek adına)
    Hocanız yüksek ihtimal umursamayacak bile hiç uğraşmayın derim.
  • 23-01-2025, 15:29:45
    #9
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğum bölümde bilişim ile ilgili. Hocaya söyleyip onunla beraber mi yol izlemeliyim sizce? (Hocanın gözüne girmek adına)
    Hocanızla iletişime geçmek evet size fayda sağlayabilir. Tabi karakterine bağlı olarakta değişkenlik gösterebilir