hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhangi bir ceza olacağını sanmıyorum. Ödüllendirme de olacağını sanmıyorum. Sadece bildirin, açığı kapatıp teşekkür edeceklerdir
ispanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bulaşma kendine sakla bence.
Drei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi niyetli olayım derken ters tepebilir bunu göz önünde bulundurarak bilgi iletişime mail atabilirsiniz
unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ne ödül alırsınız ne ceza bildirirsiniz kapatırlar açığı

(BENCE)
Okuduğum bölümde bilişim ile ilgili. Hocaya söyleyip onunla beraber mi yol izlemeliyim sizce? (Hocanın gözüne girmek adına)