Herhangi bir ceza olacağını sanmıyorum. Ödüllendirme de olacağını sanmıyorum. Sadece bildirin, açığı kapatıp teşekkür edeceklerdir
Hiç bulaşma kendine sakla bence.
İyi niyetli olayım derken ters tepebilir bunu göz önünde bulundurarak bilgi iletişime mail atabilirsiniz
bence ne ödül alırsınız ne ceza bildirirsiniz kapatırlar açığı
(BENCE)
Okuduğum bölümde bilişim ile ilgili. Hocaya söyleyip onunla beraber mi yol izlemeliyim sizce? (Hocanın gözüne girmek adına)