Birisi "Hocanız, rektörün gözüne; siz de hocanızın gözüne girersiniz." yazmış.
İlgili hocanın belki rektörle yan yana geldiği bile olmamıştır. Lise müdüründen mi bahsediyoruz?
Rektörü ve ilgili fakülte dekanını geçiyorum. Bölüm hocanızın bile gözüne giremezsiniz. Adamların bir ton uğraşı; makalesi, tezi, öğrencisi, derdi var. Dikkatini çekmeniz nasıl bir avantaj sağlayabilir ki zaten?
İlgili kurumdan izin almadan böyle bir faaliyette bulunmamanız gerekirdi.