• 23-01-2025, 16:11:48
    #19
    E-Devlet'te bile açık bulsan ödül vs bekleme hocam.
    Burası Türkiye..
    Devlet halka para vermez; para ister.
  • 23-01-2025, 16:20:40
    #20
    Acaba bizim universitede de olurmu acik
  • 23-01-2025, 18:17:23
    #21
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
    aynısını bende buldum obisde ancak bir işe yaramaz üniden atılmayın dikkatli olsun
  • 23-01-2025, 19:41:29
    #22
    2011 de okurken iau de de vardı aynı açık. belki hala da vardır
  • 23-01-2025, 19:46:49
    #23
    Birisi "Hocanız, rektörün gözüne; siz de hocanızın gözüne girersiniz." yazmış.

    İlgili hocanın belki rektörle yan yana geldiği bile olmamıştır. Lise müdüründen mi bahsediyoruz?

    Rektörü ve ilgili fakülte dekanını geçiyorum. Bölüm hocanızın bile gözüne giremezsiniz. Adamların bir ton uğraşı; makalesi, tezi, öğrencisi, derdi var. Dikkatini çekmeniz nasıl bir avantaj sağlayabilir ki zaten?

    İlgili kurumdan izin almadan böyle bir faaliyette bulunmamanız gerekirdi.
  • 23-01-2025, 20:43:45
    #24
    Açığı bulmanız için aramış olmanız gerekiyor ve bunu yapmak suç.
    Bölümde de illa söylemişlerdir ama illa bildireceğim dersen anonim yap yoksa kötü sonuçlanabilir, en iyisi boşvermek.
  • 23-01-2025, 20:45:07
    #25
    Açık bulduğuna dair mail yaz ve ödül alıp alamayacağını sor. Eğer ödüllendiririz her şartta derlerse bildir yoksa bildirme.
  • 23-01-2025, 23:19:36
    #26
    Türkiye burası hiçbir başarı cezasız kalmaz
  • 23-01-2025, 23:20:23
    #27
    Önceden bende birkaç üniversiteye bildirim yapmıştım ancak yasalar bu konuda dahada sıkılaştı. Denemek için birkaç kişinin verisine eriştiyseniz şuan suçlu durumdasınız. Bildirime göre alacağınız tepki tamamen kurumun inisiyatifine bağlı olur. Riske atmanızı önermem görmezden gelmeniz daha mantıklı olur.