Önceden bende birkaç üniversiteye bildirim yapmıştım ancak yasalar bu konuda dahada sıkılaştı. Denemek için birkaç kişinin verisine eriştiyseniz şuan suçlu durumdasınız. Bildirime göre alacağınız tepki tamamen kurumun inisiyatifine bağlı olur. Riske atmanızı önermem görmezden gelmeniz daha mantıklı olur.