Üniversite sitesinde bir yer buldum oraya sınırsız istek atarak öğrencilerin vesikalıklarını çıkarıyorum. Bunu bildirirsem cezalandırma ya da ödüllendirme gibi bir durum olur mu?
aynısını bende buldum obisde ancak bir işe yaramaz üniden atılmayın dikkatli olsun