Bir üniversitede bilgi işlem çalışanına sordum açık söyleyene hiçbir yaptırım uygulamayız dedi. Ancak malesef maddi bir ödül mekanizması da yokmuş.
Birçok üniversitede birsürü açık var diyen arkadaş gibi maval okumayalım bu durum her zaman gerçekleşmez, kendi adıma tebrik ederim