Hocam çoğu ünversite ve okul sitelerinde sql açığı kaynıyor. 2-3 dork ile bakın zibilyon tane edu sitesi cikicak zaten. Benim tavsiyem hiç bulaşmayın goy goy edin arkadaşlarla geçin.
hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar
Bakacağım, üniversiteye döndüğümde konuşacağım.