kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar
Konuyu açan kişinin "hocanın gözüne girer miyim" sorusuna istinaden espri amaçlı yazılan bir mesajdı sadece