Hocanız ile iletişime geçerek işlem başlatabilirsiniz. En kötü ihtimalle o rektörün gözüne, siz de onun gözüne girmiş olursunuz.
Fakat dikkatli olmanızda fayda var. Hocanızla aranız iyi ise bu işleme başlayın
hiç kimse kimsenin gözüne girmez, sadece bildirirsin kapatırlar