Herkese günaydın, geçen ay 3 milyona bir ev aldık.
1 milyon tl kredi çekip öyle aldık. Ev şuan boş duruyor benim de evlenmeye niyetim yok.
Kiraya verip krediye destek çıkmasını istiyorum sizce ne kadar mantıklı ?
Evi kiraya vermek mantıklı mı ?
41
●2.224
- 10-01-2025, 09:07:44
- 10-01-2025, 09:10:30Çok mantıklı 20-30 kira gelse az mı ? Boş tutmaktansa tabi ki değerlendirmek lazım
- 10-01-2025, 09:19:12SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKiracıyı çıkarmak zor ama dediğiniz gibi özel sözleşme yapabiliriz.Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2025, 09:20:45Üyeliği durdurulduBöyle yapacaksanız kiraya verin yoksa hiç vermeyin, başınıza bela alırsınız. Birde evde ne varsa demirbaş olarak hepsini sözleşmeye yazın, fotoğraflarını çekin, ne zaman evi bolşaltacağını yazın, onaylıyorsa verin kiraya, kiracı evin resmen içinden geçiyor, yani her kiracı olmayabilir ama biz kime verdiysek harabe halinde geri aldık, aldığımız depozito evin boyasına bile yetmiyor, ilk alınan depozito kiracı çıkarken pul oluyor, en son kiracı çıktı 50k dan fazla masraf ettik evi eski haline getirmek için.Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2025, 09:24:40@dnztanverdi;
sen ev alarak hatayı baştan yapmışsın kanka neyse geçti borun pazarı o parayı faize atsan şuan daha kral daire de oturacaktın
neyse konuya gelecek olursak ;
arkadaşlarında dediği gibi 1-2 yıl için sakın kiraya verme kiracı çıkmıyor ve evin anasını belliyor iyi adam olayı hikaye biz yaşadık
yok kardeşim belli değil belki 5 belki daha fazla sürer evlenmem diyorsan kiraya ver sana destek olsun..
buarada bekar adam evde tek yaşayamaz mantığı nedne bizim toplumda var anlamiyorum
asıl genç ve enerjikken tek yaşamak lazım
- 10-01-2025, 09:26:16Özel sözleşme teklifi bulunucam yoksa tabiki vermicem kiracıyla sıkıntı yaşamak istemiyorum.DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
