• 10-01-2025, 09:07:44
    #1
    Herkese günaydın, geçen ay 3 milyona bir ev aldık.

    1 milyon tl kredi çekip öyle aldık. Ev şuan boş duruyor benim de evlenmeye niyetim yok.

    Kiraya verip krediye destek çıkmasını istiyorum sizce ne kadar mantıklı ?
  • 10-01-2025, 09:10:30
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Çok mantıklı 20-30 kira gelse az mı ? Boş tutmaktansa tabi ki değerlendirmek lazım
  • 10-01-2025, 09:14:15
    #3
    🔎 WhoisTR.net
    Kendiniz oturmayacaksanız boş durması çok mantıksız, kiraya verin bence. Ancak ben 2-3 sene içinde taşınırım kendim otururum diye düşünüyorsanız ya kiracıyla ona göre özel bir sözleşme yapın ya da kiraya vermeyin, çünkü kiracıyı çıkaramazsınız.
  • 10-01-2025, 09:16:59
    #4
    Bence boş dursun aylık 20-30k da gelmesin ne gerek var ki. Bence kiraya vermek saçma olur
  • 10-01-2025, 09:19:12
    #5
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı 20-30 kira gelse az mı ? Boş tutmaktansa tabi ki değerlendirmek lazım
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz oturmayacaksanız boş durması çok mantıksız, kiraya verin bence. Ancak ben 2-3 sene içinde taşınırım kendim otururum diye düşünüyorsanız ya kiracıyla ona göre özel bir sözleşme yapın ya da kiraya vermeyin, çünkü kiracıyı çıkaramazsınız.
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence boş dursun aylık 20-30k da gelmesin ne gerek var ki. Bence kiraya vermek saçma olur
    Kiracıyı çıkarmak zor ama dediğiniz gibi özel sözleşme yapabiliriz.
  • 10-01-2025, 09:20:03
    #6
    Etrafımda ne kadar ev sahibi varsa hepsi kiracısıyla sorunlu
  • 10-01-2025, 09:20:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz oturmayacaksanız boş durması çok mantıksız, kiraya verin bence. Ancak ben 2-3 sene içinde taşınırım kendim otururum diye düşünüyorsanız ya kiracıyla ona göre özel bir sözleşme yapın ya da kiraya vermeyin, çünkü kiracıyı çıkaramazsınız.
    Böyle yapacaksanız kiraya verin yoksa hiç vermeyin, başınıza bela alırsınız. Birde evde ne varsa demirbaş olarak hepsini sözleşmeye yazın, fotoğraflarını çekin, ne zaman evi bolşaltacağını yazın, onaylıyorsa verin kiraya, kiracı evin resmen içinden geçiyor, yani her kiracı olmayabilir ama biz kime verdiysek harabe halinde geri aldık, aldığımız depozito evin boyasına bile yetmiyor, ilk alınan depozito kiracı çıkarken pul oluyor, en son kiracı çıktı 50k dan fazla masraf ettik evi eski haline getirmek için.
  • 10-01-2025, 09:24:40
    #8
    @dnztanverdi;

    sen ev alarak hatayı baştan yapmışsın kanka neyse geçti borun pazarı o parayı faize atsan şuan daha kral daire de oturacaktın
    neyse konuya gelecek olursak ;
    arkadaşlarında dediği gibi 1-2 yıl için sakın kiraya verme kiracı çıkmıyor ve evin anasını belliyor iyi adam olayı hikaye biz yaşadık
    yok kardeşim belli değil belki 5 belki daha fazla sürer evlenmem diyorsan kiraya ver sana destek olsun..

    buarada bekar adam evde tek yaşayamaz mantığı nedne bizim toplumda var anlamiyorum asıl genç ve enerjikken tek yaşamak lazım
  • 10-01-2025, 09:26:16
    #9
    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yapacaksanız kiraya verin yoksa hiç vermeyin, başınıza bela alırsınız. Birde evde ne varsa demirbaş olarak hepsini sözleşmeye yazın, fotoğraflarını çekin, ne zaman evi bolşaltacağını yazın, onaylıyorsa verin kiraya, kiracı evin resmen içinden geçiyor, yani her kiracı olmayabilir ama biz kime verdiysek harabe halinde geri aldık, aldığımız depozito evin boyasına bile yetmiyor, ilk alınan depozito kiracı çıkarken pul oluyor, en son kiracı çıktı 50k dan fazla masraf ettik evi eski haline getirmek için.
    Özel sözleşme teklifi bulunucam yoksa tabiki vermicem kiracıyla sıkıntı yaşamak istemiyorum.