@dnztanverdi;
sen ev alarak hatayı baştan yapmışsın kanka neyse geçti borun pazarı o parayı faize atsan şuan daha kral daire de oturacaktın
neyse konuya gelecek olursak ;
arkadaşlarında dediği gibi 1-2 yıl için sakın kiraya verme kiracı çıkmıyor ve evin anasını belliyor iyi adam olayı hikaye biz yaşadık

yok kardeşim belli değil belki 5 belki daha fazla sürer evlenmem diyorsan kiraya ver sana destek olsun..
buarada bekar adam evde tek yaşayamaz mantığı nedne bizim toplumda var anlamiyorum

asıl genç ve enerjikken tek yaşamak lazım