Günaydın. 1 milyon TL'nin aylık kredi ödemesi zannedersem 120.000 civarı bir şey oluyor.
Kredi çektiğinize göre zaten aylık 120.000 üstünde kazanıyorsunuz demektir.
20.000-30.000 için kiracıyla uğraşmaya da, evinizi eskitmeye de değmez.
Evlenmeseniz de eninde sonunda kendi evinize geçeceksiniz, ileride temiz bir eve oturmuş olursunuz en azından.
Şimdi kiracıyla X zamanda çıkacağım diye sözleşme yapsanız o da nasılsa çıkacağını bildiği için eve hiç iyi bakmaz.
Evi kiraya vermek mantıklı mı ?
41
●2.224
- 10-01-2025, 09:28:17Bence hata yapmadım. Yıllarca yatırımımı yapıp altın biriktirdim şimdi eve yatırdım. Gayrimenkul uzun dönem de kazandırır diye düşünüyorum.huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirttiğiniz gibi kiracıyla sıkıntı yaşamak büyük bir sıkıntı ama iyi bir aile verdiğimizde sıkıntı yaşayamayız herhalde
- 10-01-2025, 09:35:14Hesaplama biraz yanlış olmuş 24 ay vadeli 55 bin tl ödemeli kredi çektimFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20-30 ek gelir diye düşündüm - 10-01-2025, 09:38:20aylık 120k üzeri kazanmakFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet yaşıyo be...
deniz hala hata yapmadım diyorsun altın sadece paranı korur 10 tl 10 yıl sonra ki değerini alirsin Kazandirmazdnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ev külliyen zarar faizler uçtu kardeşim finans diye bir şey var çıkın şu 80 ler kafasından yeşilçam sıcak mutlu evimiz olsun..
ayrıca iyi adamdır olayı istanbulda yalan hem ben hem çevrem hep sıkıntı yaşadık dediğim gibi delikanlı olayları geçmişte kaldı
yanlış anlama sitem ettim çünkü bende hata yaptim
asıl kızgınlığım kendime
neyse hayırlı olsun kardeşim - 10-01-2025, 09:39:10Tahliye taahhütnamesi yaparak evi kiraya verirsen belirttiğin tarihte çıkmak zorunda. Çıkmazsa 1 ay içerisinde çıkarabiliyorsun. Kiracı ev sahibi anlaşmazlıklarında avukata sorduğun zaman sana sorduğu ilk soru tahliye taahhütnamen var mı? Varsa çok kolay. Yoksa çıkaramazsın.
- 10-01-2025, 09:41:21Yok yok yanlış anlamadım ama faiz döneminin bittiğini düşünüyorum geçen sene başı olsaydı haklıydın derdimhuseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumun için de teşekkür ederim
- 10-01-2025, 09:41:44İnceleyip bunu da aradan çıkarıyorumGrafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2025, 09:44:49Katılıyorum. Sağlam bir boş tahliye taahhütnamesi imzalanması koşulu ile kiraya verebilirsiniz. Tahliye taahhütnamesini doldurduğunuz ve imzaladığınız kalemi saklamanızda fayda var. Boş tahliye taahhütnameleri hukukidir, bu yönde Yargıtay kararları mevcut.Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2025, 09:50:12Bence ev alarak en doğrusunu yapmışsın. Taşınmaz her zaman iyi bir yatırımdır. Güle güle otur. İleride evlenirken bile evinin olması senin için her koşulda artı puandır. Mutlaka kiraya ver gelen kiranın üzerine ekleme yaparak kredini ödersin. 1 yıl sonra kira tutarı ödeyeceğin kredi tutarına oldukça yakın olacaktır.


millet yaşıyo be...