• 10-01-2025, 09:28:08
    #10
    TASARIM AJANSI
    Günaydın. 1 milyon TL'nin aylık kredi ödemesi zannedersem 120.000 civarı bir şey oluyor.
    Kredi çektiğinize göre zaten aylık 120.000 üstünde kazanıyorsunuz demektir.

    20.000-30.000 için kiracıyla uğraşmaya da, evinizi eskitmeye de değmez.
    Evlenmeseniz de eninde sonunda kendi evinize geçeceksiniz, ileride temiz bir eve oturmuş olursunuz en azından.
    Şimdi kiracıyla X zamanda çıkacağım diye sözleşme yapsanız o da nasılsa çıkacağını bildiği için eve hiç iyi bakmaz.
  • 10-01-2025, 09:28:17
    #11
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @dnztanverdi;

    sen ev alarak hatayı baştan yapmışsın kanka neyse geçti borun pazarı o parayı faize atsan şuan daha kral daire de oturacaktın
    neyse konuya gelecek olursak ;
    arkadaşlarında dediği gibi 1-2 yıl için sakın kiraya verme kiracı çıkmıyor ve evin anasını belliyor iyi adam olayı hikaye biz yaşadık
    yok kardeşim belli değil belki 5 belki daha fazla sürer evlenmem diyorsan kiraya ver sana destek olsun..

    buarada bekar adam evde tek yaşayamaz mantığı nedne bizim toplumda var anlamiyorum asıl genç ve enerjikken tek yaşamak lazım
    Bence hata yapmadım. Yıllarca yatırımımı yapıp altın biriktirdim şimdi eve yatırdım. Gayrimenkul uzun dönem de kazandırır diye düşünüyorum.

    Belirttiğiniz gibi kiracıyla sıkıntı yaşamak büyük bir sıkıntı ama iyi bir aile verdiğimizde sıkıntı yaşayamayız herhalde
  • 10-01-2025, 09:35:14
    #12
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın. 1 milyon TL'nin aylık kredi ödemesi zannedersem 120.000 civarı bir şey oluyor.
    Kredi çektiğinize göre zaten aylık 120.000 üstünde kazanıyorsunuz demektir.

    20.000-30.000 için kiracıyla uğraşmaya da, evinizi eskitmeye de değmez.
    Evlenmeseniz de eninde sonunda kendi evinize geçeceksiniz, ileride temiz bir eve oturmuş olursunuz en azından.
    Şimdi kiracıyla X zamanda çıkacağım diye sözleşme yapsanız o da nasılsa çıkacağını bildiği için eve hiç iyi bakmaz.
    Hesaplama biraz yanlış olmuş 24 ay vadeli 55 bin tl ödemeli kredi çektim

    20-30 ek gelir diye düşündüm
  • 10-01-2025, 09:38:20
    #13
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın. 1 milyon TL'nin aylık kredi ödemesi zannedersem 120.000 civarı bir şey oluyor.
    Kredi çektiğinize göre zaten aylık 120.000 üstünde kazanıyorsunuz demektir.

    20.000-30.000 için kiracıyla uğraşmaya da, evinizi eskitmeye de değmez.
    Evlenmeseniz de eninde sonunda kendi evinize geçeceksiniz, ileride temiz bir eve oturmuş olursunuz en azından.
    Şimdi kiracıyla X zamanda çıkacağım diye sözleşme yapsanız o da nasılsa çıkacağını bildiği için eve hiç iyi bakmaz.
    aylık 120k üzeri kazanmak millet yaşıyo be...

    dnztanverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hata yapmadım. Yıllarca yatırımımı yapıp altın biriktirdim şimdi eve yatırdım. Gayrimenkul uzun dönem de kazandırır diye düşünüyorum.

    Belirttiğiniz gibi kiracıyla sıkıntı yaşamak büyük bir sıkıntı ama iyi bir aile verdiğimizde sıkıntı yaşayamayız herhalde
    deniz hala hata yapmadım diyorsun altın sadece paranı korur 10 tl 10 yıl sonra ki değerini alirsin Kazandirmaz
    ev külliyen zarar faizler uçtu kardeşim finans diye bir şey var çıkın şu 80 ler kafasından yeşilçam sıcak mutlu evimiz olsun..

    ayrıca iyi adamdır olayı istanbulda yalan hem ben hem çevrem hep sıkıntı yaşadık dediğim gibi delikanlı olayları geçmişte kaldı

    yanlış anlama sitem ettim çünkü bende hata yaptim asıl kızgınlığım kendime

    neyse hayırlı olsun kardeşim
  • 10-01-2025, 09:39:10
    #14
    Chatgpt Plus&18 Ay Gemini
    Tahliye taahhütnamesi yaparak evi kiraya verirsen belirttiğin tarihte çıkmak zorunda. Çıkmazsa 1 ay içerisinde çıkarabiliyorsun. Kiracı ev sahibi anlaşmazlıklarında avukata sorduğun zaman sana sorduğu ilk soru tahliye taahhütnamen var mı? Varsa çok kolay. Yoksa çıkaramazsın.
  • 10-01-2025, 09:41:21
    #15
    huseyinadiguzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık 120k üzeri kazanmak millet yaşıyo be...



    deniz hala hata yapmadım diyorsun altın sadece paranı korur 10 tl 10 yıl sonra ki değerini alirsin Kazandirmaz
    ev külliyen zarar faizler uçtu kardeşim finans diye bir şey var çıkın şu 80 ler kafasından yeşilçam sıcak mutlu evimiz olsun..

    ayrıca iyi adamdır olayı istanbulda yalan hem ben hem çevrem hep sıkıntı yaşadık dediğim gibi delikanlı olayları geçmişte kaldı

    yanlış anlama sitem ettim çünkü bende hata yaptim asıl kızgınlığım kendime

    neyse hayırlı olsun kardeşim
    Yok yok yanlış anlamadım ama faiz döneminin bittiğini düşünüyorum geçen sene başı olsaydı haklıydın derdim yorumun için de teşekkür ederim
  • 10-01-2025, 09:41:44
    #16
    Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye taahhütnamesi yaparak evi kiraya verirsen belirttiğin tarihte çıkmak zorunda. Çıkmazsa 1 ay içerisinde çıkarabiliyorsun. Kiracı ev sahibi anlaşmazlıklarında avukata sorduğun zaman sana sorduğu ilk soru tahliye taahhütnamen var mı? Varsa çok kolay. Yoksa çıkaramazsın.
    İnceleyip bunu da aradan çıkarıyorum
  • 10-01-2025, 09:44:49
    #17
    Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye taahhütnamesi yaparak evi kiraya verirsen belirttiğin tarihte çıkmak zorunda. Çıkmazsa 1 ay içerisinde çıkarabiliyorsun. Kiracı ev sahibi anlaşmazlıklarında avukata sorduğun zaman sana sorduğu ilk soru tahliye taahhütnamen var mı? Varsa çok kolay. Yoksa çıkaramazsın.
    Katılıyorum. Sağlam bir boş tahliye taahhütnamesi imzalanması koşulu ile kiraya verebilirsiniz. Tahliye taahhütnamesini doldurduğunuz ve imzaladığınız kalemi saklamanızda fayda var. Boş tahliye taahhütnameleri hukukidir, bu yönde Yargıtay kararları mevcut.
  • 10-01-2025, 09:50:12
    #18
    Bence ev alarak en doğrusunu yapmışsın. Taşınmaz her zaman iyi bir yatırımdır. Güle güle otur. İleride evlenirken bile evinin olması senin için her koşulda artı puandır. Mutlaka kiraya ver gelen kiranın üzerine ekleme yaparak kredini ödersin. 1 yıl sonra kira tutarı ödeyeceğin kredi tutarına oldukça yakın olacaktır.