Böyle yapacaksanız kiraya verin yoksa hiç vermeyin, başınıza bela alırsınız. Birde evde ne varsa demirbaş olarak hepsini sözleşmeye yazın, fotoğraflarını çekin, ne zaman evi bolşaltacağını yazın, onaylıyorsa verin kiraya, kiracı evin resmen içinden geçiyor, yani her kiracı olmayabilir ama biz kime verdiysek harabe halinde geri aldık, aldığımız depozito evin boyasına bile yetmiyor, ilk alınan depozito kiracı çıkarken pul oluyor, en son kiracı çıktı 50k dan fazla masraf ettik evi eski haline getirmek için.
Özel sözleşme teklifi bulunucam yoksa tabiki vermicem kiracıyla sıkıntı yaşamak istemiyorum.