Kendiniz oturmayacaksanız boş durması çok mantıksız, kiraya verin bence. Ancak ben 2-3 sene içinde taşınırım kendim otururum diye düşünüyorsanız ya kiracıyla ona göre özel bir sözleşme yapın ya da kiraya vermeyin, çünkü kiracıyı çıkaramazsınız.