SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mantıklı 20-30 kira gelse az mı ? Boş tutmaktansa tabi ki değerlendirmek lazım
Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiniz oturmayacaksanız boş durması çok mantıksız, kiraya verin bence. Ancak ben 2-3 sene içinde taşınırım kendim otururum diye düşünüyorsanız ya kiracıyla ona göre özel bir sözleşme yapın ya da kiraya vermeyin, çünkü kiracıyı çıkaramazsınız.
Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence boş dursun aylık 20-30k da gelmesin ne gerek var ki. Bence kiraya vermek saçma olur
Kiracıyı çıkarmak zor ama dediğiniz gibi özel sözleşme yapabiliriz.