Herkese günaydın, geçen ay 3 milyona bir ev aldık.

1 milyon tl kredi çekip öyle aldık. Ev şuan boş duruyor benim de evlenmeye niyetim yok.

Kiraya verip krediye destek çıkmasını istiyorum sizce ne kadar mantıklı ?