• 25-12-2024, 03:51:08
    #10
    klncysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç sigara içmesem de oluyor bana artık, size de geçmiş olsun. sanırım çağımızın hastalığı bu çevremde en az 3-4 kişide de mevcut bu.
    Evet hocam, hareketsizlik insanı zamanla öldürüyor, bilgisayar telefon başında uzun saatler oturmak vucudu bitiriyor, artık fiziksel bir işte mi çalışcaz yoksa spora mı gitcez bilemiyorum, sağlıklı yaşam önemli. Gençken dikkat etmesen bile vucut kaldırıyor, 30 dan sonra teklemeye başlar genelde, peşine panik korku da eklenirse ortalık karışıyor.
  • 25-12-2024, 04:02:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ben kalp agrisini yasiyorum sadece aksamlari. Suan yazarken bile baskı var. Bende panik atak var ve anksiyete bozukluğu var. Büyük ihtimalle bundan kaynakli. Ayrica mideden dolayida olabilir cunku sadece yemek yedikten sonra oluyor
  • 25-12-2024, 04:10:22
    #12
    hocam aynı sorun bendede var, kaç defa acile gittim ekg yaptırdım, artık utanmaya başladım, ben ağrı var diyorum doktor yok bişeyin diyor, valla kendimi yalancı gibi hissediyorum. artık bıraktım valla ne olacaksa olsun, her seferinde yok şöyle yok böyle deyip sıkıntıya gireceğime, artık gitmiyom şuanda sıkıntı yok. doktor yok kas ağrısı yok pskolojik diyor..
  • 25-12-2024, 04:49:51
    #13
    dahiliye sıra alıp romatoloji sevk isteyin. eklem romatizmasında olabiliyor bu durum
  • 25-12-2024, 04:59:00
    #14
    Değerli kardeşim, kol ağrısı, göğüs ağrısı, kalp ağrısı, gibi sıkıntılara en çok neden olan şeyler, Boyun fıtığı ve miğde rahatsızlıkları. Eğer kardiyoloji bişiy yok diyorsa miğde çok fazla baskı yapar kalbe göğse, aynı şeyi boyun kasları ve fıtıkta yapar.
    Genelde anksiyete ve panik atak hastalıkları miğdeden hep problem çeker. Yaşadığı stres miğdeyi tetikler, miğdede herşeyi tetikler.

    Bilir kişi değilim ama yaşadığım şeyler bunlar, önce miğdene bir baktır, helikobakteri varmı, reflü gastrit, ülser, bunlardan sonra bir boyun emarı çektir derim tabiki kardiyolojik bişiy yok ise.
  • 25-12-2024, 08:52:54
    #15
    kalp krizi geçiriyorum diye acillere gittim demişsiniz, olaya bakış açınız çok yanlış.

    Kısaca özet geçeyim, merdiven çıkarken kalbiniz çarpar ama hissetmezsiniz veya korkmazsınız neden? Çünkü korku koşullanması yaşamadığınız bir ortamdır, ancak eve geldiğiniz de yatarken kalbiniz hızlı çarpıp ağrı yapınca hemen korkar ve tedirgin olursunuz bunun sebebi de korku koşullanmasıdır.
    Stres hormunuyla beraber baskılayan kortizol sizi rahatsız hissettirir yani siz kalp krizi geçirmekten değil korkudan korkuyorsunuz. Çünkü buna kendinizi koşullamışsınız.
    Diğer bir toplumsal örnek, bir gün sokak da yürürken bildiğiniz sokakda gidiyorsunuz herşey yolunda biranda önünüze köpek atladı sizi kovaladı nabzınız vs yükseldi sonraki gün oradan geçmek zorunda kalınca gene korku koşullanması devreye girer.
    + olarak yediğiniz yemeklere dikkat edin, kalp krizi geçiriyorum diye düşündüğünğz şey kalbinizin yanından geçen bir bağırsak damarı bile olabilir. Bu da çarpıntı ve kalp ağrısı yapar çünkü sindirimsel sorun yaşıyorsunuzdur.

    not; doktor değilim önerdiğim hiç bişey ilaç vb değil bizzat kendi deneyimlerimdir.
    + olarak spora başlayıp stres yönetimizin arttığınıda görebilirsiniz geçmiş olsun demicem çünkü yaşadıklarınız hastalık değil KORKU KOŞULLANMASIDIR

    STRESDEN SICAK DA YAPAR KALPDE HIZLANIR ADRENALİNDE SALGILANIR KORKMAYIN DUYGULARINIZI TANIYIN

    EĞER BU BİLGİLERİN FAZLASINA İHTİYACINIZ VARSA DM ATIN
  • 25-12-2024, 09:22:12
    #16
    Yasin kaç?
    Sende tansiyon var galiba acilen güzel bir doktora görün. Devlet hastanelerinde net bilgi alamadım ben,, hipertansiyon var bende de yaş 35.
    Sabah akşam ilaç kullanıyorum. 20 çıkıyordu bende de.
    Şu an 13 14 civarına falan düştü.
    Sana önerim özele falan git ihmal etme.
    Bende ki tansiyonun hiçbir belirtisi yoktu.. 2 sene boyunca 20 ile gezmisim
  • 25-12-2024, 09:28:27
    #17
    holter takıldımı.
  • 25-12-2024, 11:23:10
    #18
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalp krizi geçiriyorum diye acillere gittim demişsiniz, olaya bakış açınız çok yanlış.

    Kısaca özet geçeyim, merdiven çıkarken kalbiniz çarpar ama hissetmezsiniz veya korkmazsınız neden? Çünkü korku koşullanması yaşamadığınız bir ortamdır, ancak eve geldiğiniz de yatarken kalbiniz hızlı çarpıp ağrı yapınca hemen korkar ve tedirgin olursunuz bunun sebebi de korku koşullanmasıdır.
    Stres hormunuyla beraber baskılayan kortizol sizi rahatsız hissettirir yani siz kalp krizi geçirmekten değil korkudan korkuyorsunuz. Çünkü buna kendinizi koşullamışsınız.
    Diğer bir toplumsal örnek, bir gün sokak da yürürken bildiğiniz sokakda gidiyorsunuz herşey yolunda biranda önünüze köpek atladı sizi kovaladı nabzınız vs yükseldi sonraki gün oradan geçmek zorunda kalınca gene korku koşullanması devreye girer.
    + olarak yediğiniz yemeklere dikkat edin, kalp krizi geçiriyorum diye düşündüğünğz şey kalbinizin yanından geçen bir bağırsak damarı bile olabilir. Bu da çarpıntı ve kalp ağrısı yapar çünkü sindirimsel sorun yaşıyorsunuzdur.

    not; doktor değilim önerdiğim hiç bişey ilaç vb değil bizzat kendi deneyimlerimdir.
    + olarak spora başlayıp stres yönetimizin arttığınıda görebilirsiniz geçmiş olsun demicem çünkü yaşadıklarınız hastalık değil KORKU KOŞULLANMASIDIR

    STRESDEN SICAK DA YAPAR KALPDE HIZLANIR ADRENALİNDE SALGILANIR KORKMAYIN DUYGULARINIZI TANIYIN

    EĞER BU BİLGİLERİN FAZLASINA İHTİYACINIZ VARSA DM ATIN
    çok teşekkürler bilgiler için özet geçmişsiniz resmen. son bir kez daha kardiyoloji doktoruna gideceğim onda da bir şey çıkmazsa tüm tezler buna yöneliyor gibi zaten.