• 25-12-2024, 15:43:09
    #28
    klncysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar öncelikle, her gün bi kalp ağrısı yaşıyorum sadece kalple kalmıyor sırta sol kola ve boyna vuruyor. bir çok kez acile gittim ama bir şey çıkmıyor. kardiyoloji doktoruna da gözüktüm kalbimde bir şey olmadığını söyledi(tekrar randevu aldım geçmeyince). az önce tekrar girdi mesela ağrı, tansiyonu ölçtüğümde büyüğü 16 çıktı. bu sizce panik atak anksiyete gibi bir şey mi ? yaşayan var mı? asla uyutmuyor şuan en azından yaşayanların tecrübelerini dinleyeyim. teşekkürler.
    16'ya çıkıyorsa tansiyon olabilir. Dahiliye'ye ve kalp damar'a da görün.

    Birde tansiyon holter taktır 24 saatlik değil 48 saatlik takdır (her zaman olmuyorsa) orada çıkar ne olduğu.

    - kadiyoloji kalp'e
    - kalp damar damarlara
    - dahiliye tansiyon ve şeker takibine bakar.

    Tansiyon holter taktırırsan hepsinin işine yarar. Birde 1 hafta boyunca günde 3 kere sabah-öğlen-akşam tansiyon ölçüp kağıda yaz.

    Şeker iğnesi varsa şekerinede bakıp kağıda yaz doktorlara öyle git.
  • 25-12-2024, 16:50:33
    #29
    Anlattıklarına istinaden (ailede kalp krizi vakası yoksa) mide sorununuz var. Önce dahiliye akabinde çözüm bulamazsanız Gastroenteroloji kayıt açtırın .. Mide sorunları kesinlikle bahsettiğiniz davranışlara sebep olur,
  • 25-12-2024, 17:12:03
    #30
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel cerrahiye de gitmeni öneririm kan alıyorlar orada bakıyorlar.
    bundan 1-2 ay önce detaylı kan almışlardı bir şey çıkmamıştı ( 1-2 değer yüksekti düzeldi sonra) ama yine baktırayım

    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tansiyonunu ölçerken heyecan yapıyorsundur. Ben 16 17 yaşlarımda kalbim ağrıyor zanettim midemde fıtık varmış meğer ama hiç midemin ağrıdığını hissetmiyordum
    midemin ağrıdığını hissediyorum ben, ama bu yenilerde başladı önceden de kalp ağrım vardı ama mide ağrım yoktu.

    webkaplani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reflü veya gastrit olabilirsin bu yaşta kalp sorunun yoktur
    evet bu ihtimaller de yüksek çevremdeki insanlar da bu yorumu yapıyor.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16'ya çıkıyorsa tansiyon olabilir. Dahiliye'ye ve kalp damar'a da görün.

    Birde tansiyon holter taktır 24 saatlik değil 48 saatlik takdır (her zaman olmuyorsa) orada çıkar ne olduğu.

    - kadiyoloji kalp'e
    - kalp damar damarlara
    - dahiliye tansiyon ve şeker takibine bakar.

    Tansiyon holter taktırırsan hepsinin işine yarar. Birde 1 hafta boyunca günde 3 kere sabah-öğlen-akşam tansiyon ölçüp kağıda yaz.

    Şeker iğnesi varsa şekerinede bakıp kağıda yaz doktorlara öyle git.
    kardiyoloji son kez baktıktan sonra dediklerinizi de yapacağım ölçüm yapıp not alacağım.

    fungan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattıklarına istinaden (ailede kalp krizi vakası yoksa) mide sorununuz var. Önce dahiliye akabinde çözüm bulamazsanız Gastroenteroloji kayıt açtırın .. Mide sorunları kesinlikle bahsettiğiniz davranışlara sebep olur,
    evet bu yorum çok geliyor inşallah kardiyolojiden sonra ona da baktıracağım.
  • 25-12-2024, 19:56:48
    #31
    Hocam onu unutmaya çalışın benzer durumları yaşadım ben

    Yakın bir arkdaşım doktor benim, bende kalbim şöyle böyle diyordum onun bana tek dediği şey şuydu kalple alakalı bir sorun olursa yatırır adamı gözlerini karartır

    Hatta özel bir hastanede bi doktor beni baya korkuttu bu konuyla alakalı , özel hastanelere asla ve asla güvenmeyin..

    Özel hastaneler muyaeneden ve kan tahlilinden para kazanmazlar işlem yapmak zorundalar sizin özel hastaneye vereceğiniz 5-10 bin lira ile o hastane dönmez o yüzden her türlü kahpeliği yapabilirler aman dikkatli olun
  • 25-12-2024, 19:58:43
    #32
    Böyle bir tanıdığım vardı ama ağrıları geziyordu 18 yaşındaydı şeker hastası olmamasına ragmen şekeri fırlıyordu düşüyordu psikolojik olduğunu söylediler 3 ay psikolojik testek aldı ağrıları geçti şekeri yükselmiyor düşmüyor
  • 25-12-2024, 20:15:15
    #33
    OzKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onu unutmaya çalışın benzer durumları yaşadım ben

    Yakın bir arkdaşım doktor benim, bende kalbim şöyle böyle diyordum onun bana tek dediği şey şuydu kalple alakalı bir sorun olursa yatırır adamı gözlerini karartır

    Hatta özel bir hastanede bi doktor beni baya korkuttu bu konuyla alakalı , özel hastanelere asla ve asla güvenmeyin..

    Özel hastaneler muyaeneden ve kan tahlilinden para kazanmazlar işlem yapmak zorundalar sizin özel hastaneye vereceğiniz 5-10 bin lira ile o hastane dönmez o yüzden her türlü kahpeliği yapabilirler aman dikkatli olun
    evet çok haklısınız o yüzden özele gitmek istemiyorum olmayan şeye var diyorlar

    GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir tanıdığım vardı ama ağrıları geziyordu 18 yaşındaydı şeker hastası olmamasına ragmen şekeri fırlıyordu düşüyordu psikolojik olduğunu söylediler 3 ay psikolojik testek aldı ağrıları geçti şekeri yükselmiyor düşmüyor
    psikolojik destek almayı düşünüyorum ama polis olmaya çalıştığım için resmiyete girmeden olması lazım çok uğraştıracak bu yüzden
  • 25-12-2024, 22:55:16
    #34
    Valla özele gidip bana kalırsa bosa para verme EKG de bakıyorlar ordan ve kan ile her şey görüyorlar.

    Ben 2 yıl önce yaşadım. Ama benim durum farkli içimde birsey geziyordu kalbime geldi diyordum hop ambulans felan çağırıyordum. Sonuç tertemiz hiç hastalanmazdim bile ben. 2 yıl önce vucuda giren şey ben de de daha gitmedi yapıştı resmen bazen uyandığımda kalbim çarpıyor mu bilmiyorum o tarz birsey oluyor bazen, sonra geçiyor ama sol göğüste agri oluyor hafif. Doktora gitsen de damar tıkanıklığı vs yok.

    Pskolojik ne diyorlar hep sonra benim içimde hissettiğim nasıl pskolajik onuda anlamadım da neyse ben çaresini bulamadım dolu para döktüm