selamlar öncelikle, her gün bi kalp ağrısı yaşıyorum sadece kalple kalmıyor sırta sol kola ve boyna vuruyor. bir çok kez acile gittim ama bir şey çıkmıyor. kardiyoloji doktoruna da gözüktüm kalbimde bir şey olmadığını söyledi(tekrar randevu aldım geçmeyince). az önce tekrar girdi mesela ağrı, tansiyonu ölçtüğümde büyüğü 16 çıktı. bu sizce panik atak anksiyete gibi bir şey mi ? yaşayan var mı? asla uyutmuyor şuan en azından yaşayanların tecrübelerini dinleyeyim. teşekkürler.
16'ya çıkıyorsa tansiyon olabilir. Dahiliye'ye ve kalp damar'a da görün.
Birde tansiyon holter taktır 24 saatlik değil 48 saatlik takdır (her zaman olmuyorsa) orada çıkar ne olduğu.
- kadiyoloji kalp'e
- kalp damar damarlara
- dahiliye tansiyon ve şeker takibine bakar.
Tansiyon holter taktırırsan hepsinin işine yarar. Birde 1 hafta boyunca günde 3 kere sabah-öğlen-akşam tansiyon ölçüp kağıda yaz.
Şeker iğnesi varsa şekerinede bakıp kağıda yaz doktorlara öyle git.