Hocam onu unutmaya çalışın benzer durumları yaşadım ben
Yakın bir arkdaşım doktor benim, bende kalbim şöyle böyle diyordum onun bana tek dediği şey şuydu kalple alakalı bir sorun olursa yatırır adamı gözlerini karartır
Hatta özel bir hastanede bi doktor beni baya korkuttu bu konuyla alakalı , özel hastanelere asla ve asla güvenmeyin..
Özel hastaneler muyaeneden ve kan tahlilinden para kazanmazlar işlem yapmak zorundalar sizin özel hastaneye vereceğiniz 5-10 bin lira ile o hastane dönmez o yüzden her türlü kahpeliği yapabilirler aman dikkatli olun
evet çok haklısınız o yüzden özele gitmek istemiyorum olmayan şeye var diyorlar
Böyle bir tanıdığım vardı ama ağrıları geziyordu 18 yaşındaydı şeker hastası olmamasına ragmen şekeri fırlıyordu düşüyordu psikolojik olduğunu söylediler 3 ay psikolojik testek aldı ağrıları geçti şekeri yükselmiyor düşmüyor
psikolojik destek almayı düşünüyorum ama polis olmaya çalıştığım için resmiyete girmeden olması lazım çok uğraştıracak bu yüzden