Genel cerrahiye de gitmeni öneririm kan alıyorlar orada bakıyorlar.
bundan 1-2 ay önce detaylı kan almışlardı bir şey çıkmamıştı ( 1-2 değer yüksekti düzeldi sonra) ama yine baktırayım
Tansiyonunu ölçerken heyecan yapıyorsundur. Ben 16 17 yaşlarımda kalbim ağrıyor zanettim midemde fıtık varmış meğer ama hiç midemin ağrıdığını hissetmiyordum
midemin ağrıdığını hissediyorum ben, ama bu yenilerde başladı önceden de kalp ağrım vardı ama mide ağrım yoktu.
reflü veya gastrit olabilirsin bu yaşta kalp sorunun yoktur
evet bu ihtimaller de yüksek çevremdeki insanlar da bu yorumu yapıyor.
16'ya çıkıyorsa tansiyon olabilir. Dahiliye'ye ve kalp damar'a da görün.
Birde tansiyon holter taktır 24 saatlik değil 48 saatlik takdır (her zaman olmuyorsa) orada çıkar ne olduğu.
- kadiyoloji kalp'e
- kalp damar damarlara
- dahiliye tansiyon ve şeker takibine bakar.
Tansiyon holter taktırırsan hepsinin işine yarar. Birde 1 hafta boyunca günde 3 kere sabah-öğlen-akşam tansiyon ölçüp kağıda yaz.
Şeker iğnesi varsa şekerinede bakıp kağıda yaz doktorlara öyle git.
kardiyoloji son kez baktıktan sonra dediklerinizi de yapacağım ölçüm yapıp not alacağım.
Anlattıklarına istinaden (ailede kalp krizi vakası yoksa) mide sorununuz var. Önce dahiliye akabinde çözüm bulamazsanız Gastroenteroloji kayıt açtırın .. Mide sorunları kesinlikle bahsettiğiniz davranışlara sebep olur,
evet bu yorum çok geliyor inşallah kardiyolojiden sonra ona da baktıracağım.