Valla özele gidip bana kalırsa bosa para verme EKG de bakıyorlar ordan ve kan ile her şey görüyorlar.
Ben 2 yıl önce yaşadım. Ama benim durum farkli içimde birsey geziyordu kalbime geldi diyordum hop ambulans felan çağırıyordum. Sonuç tertemiz hiç hastalanmazdim bile ben. 2 yıl önce vucuda giren şey ben de de daha gitmedi yapıştı resmen bazen uyandığımda kalbim çarpıyor mu bilmiyorum o tarz birsey oluyor bazen, sonra geçiyor ama sol göğüste agri oluyor hafif. Doktora gitsen de damar tıkanıklığı vs yok.
Pskolojik ne diyorlar hep sonra benim içimde hissettiğim nasıl pskolajik onuda anlamadım da neyse ben çaresini bulamadım dolu para döktüm