Yasin kaç?
Sende tansiyon var galiba acilen güzel bir doktora görün. Devlet hastanelerinde net bilgi alamadım ben,, hipertansiyon var bende de yaş 35.
Sabah akşam ilaç kullanıyorum. 20 çıkıyordu bende de.
Şu an 13 14 civarına falan düştü.
Sana önerim özele falan git ihmal etme.
Bende ki tansiyonun hiçbir belirtisi yoktu.. 2 sene boyunca 20 ile gezmisim