hocam aynı sorun bendede var, kaç defa acile gittim ekg yaptırdım, artık utanmaya başladım, ben ağrı var diyorum doktor yok bişeyin diyor, valla kendimi yalancı gibi hissediyorum. artık bıraktım valla ne olacaksa olsun, her seferinde yok şöyle yok böyle deyip sıkıntıya gireceğime, artık gitmiyom şuanda sıkıntı yok. doktor yok kas ağrısı yok pskolojik diyor..