hiç sigara içmesem de oluyor bana artık, size de geçmiş olsun. sanırım çağımızın hastalığı bu çevremde en az 3-4 kişide de mevcut bu.
Evet hocam, hareketsizlik insanı zamanla öldürüyor, bilgisayar telefon başında uzun saatler oturmak vucudu bitiriyor, artık fiziksel bir işte mi çalışcaz yoksa spora mı gitcez bilemiyorum, sağlıklı yaşam önemli. Gençken dikkat etmesen bile vucut kaldırıyor, 30 dan sonra teklemeye başlar genelde, peşine panik korku da eklenirse ortalık karışıyor.