Ben kalp agrisini yasiyorum sadece aksamlari. Suan yazarken bile baskı var. Bende panik atak var ve anksiyete bozukluğu var. Büyük ihtimalle bundan kaynakli. Ayrica mideden dolayida olabilir cunku sadece yemek yedikten sonra oluyor