• 04-11-2024, 14:40:36
    #19
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekilde düşünmeyin lütfen bu şekilde düşündüğünüzde biz vergi ödeyenlere de hakaret etmiş oluyorsunuz. Ben keyfimden bu gün 17.000TL KDV li fatura kesmedim.
    Sistemim halen yapım aşamasında tek developer çalışıyorum ve 18imden küçüğüm. Tek başıma olabildiğince büyümeye çalışıyorum lakin bunun önündeki engel ödeme yönetimi. Levhasız bir başvuru olsa aile bireyimin üstüne yapacağım lakin yok sanırsam
  • 04-11-2024, 14:41:30
    #20
    burasımı
  • 04-11-2024, 14:41:35
    #21
    cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemim halen yapım aşamasında tek developer çalışıyorum ve 18imden küçüğüm. Tek başıma olabildiğince büyümeye çalışıyorum lakin bunun önündeki engel ödeme yönetimi. Levhasız bir başvuru olsa aile bireyimin üstüne yapacağım lakin yok sanırsam
    Ödeme sistemi entegrasyonu zaten en son olmalı, çok büyük bir yükü yok.
  • 04-11-2024, 14:44:02
    #22
    kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme sistemi entegrasyonu zaten en son olmalı, çok büyük bir yükü yok.
    Çoğu epin sitelerine taş çıkaracak bir script tasarımına sahibim. Herşey neredeyse hazır eksikleri düşünüp tamamlama aşamasındayım lakin büyük bir eksiklik olan ödeme yöntemi araya kaçıyor. Paytr benim için daha ideal çünkü ben shopier varken %8 komisyon talep etmek zorunda kalıyorum
  • 04-11-2024, 14:44:25
    #23
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin ana sayfasında başvuru linkine tıkladığınızda iki seçenek çıkıyor ticari ve bireysel bireyseli seçip devam edicecksiniz.
    burasımı?
  • 04-11-2024, 14:44:48
    #24
    ne yapıyorsanız yapın, en azından firma kurup yapın.
    şuan paytr,iyzico ,shopier, hepsinden bilgiler alınıyor.
    vergi dairesi, hemen çağırmıyor, bekliyor işlem adeti artsın, cezası yüksek olsun diye.
    bir işlemden ister 50 tl çekilsin ister 50 bin tl, işlem başı usulsüzlük cezası sabit.
    1-2 sene kimse aramadı sormadı demeyin, ansızın gelebilirler, işlem adetinin çoğalması bekleniyor.
  • 04-11-2024, 14:46:37
    #25
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yapıyorsanız yapın, en azından firma kurup yapın.
    şuan paytr,iyzico ,shopier, hepsinden bilgiler alınıyor.
    vergi dairesi, hemen çağırmıyor, bekliyor işlem adeti artsın, cezası yüksek olsun diye.
    bir işlemden ister 50 tl çekilsin ister 50 bin tl, işlem başı usulsüzlük cezası sabit.
    1-2 sene kimse aramadı sormadı demeyin, ansızın gelebilirler, işlem adetinin çoğalması bekleniyor.
    820 adet sipariş kaydım var. 2 ayda bu sayıya ulaştım lakin paytr gibi platformlar için vergi levhası şartmı?
  • 04-11-2024, 14:47:52
    #26
    Çıpa Marin Store
    cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    820 adet sipariş kaydım var. 2 ayda bu sayıya ulaştım lakin paytr gibi platformlar için vergi levhası şartmı?
    hacminiz yüksekmiş hocam direk şirket kurup satış yapın sıkıntı yaşarsınız
  • 04-11-2024, 14:49:33
    #27
    Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacminiz yüksekmiş hocam direk şirket kurup satış yapın sıkıntı yaşarsınız
    PayTR için levhasız veya şirketsiz ödeme alamazmıyım?