cekerdo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemim halen yapım aşamasında tek developer çalışıyorum ve 18imden küçüğüm. Tek başıma olabildiğince büyümeye çalışıyorum lakin bunun önündeki engel ödeme yönetimi. Levhasız bir başvuru olsa aile bireyimin üstüne yapacağım lakin yok sanırsam
Ödeme sistemi entegrasyonu zaten en son olmalı, çok büyük bir yükü yok.