kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O şekilde düşünmeyin lütfen bu şekilde düşündüğünüzde biz vergi ödeyenlere de hakaret etmiş oluyorsunuz. Ben keyfimden bu gün 17.000TL KDV li fatura kesmedim.
Sistemim halen yapım aşamasında tek developer çalışıyorum ve 18imden küçüğüm. Tek başıma olabildiğince büyümeye çalışıyorum lakin bunun önündeki engel ödeme yönetimi. Levhasız bir başvuru olsa aile bireyimin üstüne yapacağım lakin yok sanırsam