Macway1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacminiz yüksekmiş hocam direk şirket kurup satış yapın sıkıntı yaşarsınız
PayTR için levhasız veya şirketsiz ödeme alamazmıyım?