kaantoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme sistemi entegrasyonu zaten en son olmalı, çok büyük bir yükü yok.
Çoğu epin sitelerine taş çıkaracak bir script tasarımına sahibim. Herşey neredeyse hazır eksikleri düşünüp tamamlama aşamasındayım lakin büyük bir eksiklik olan ödeme yöntemi araya kaçıyor. Paytr benim için daha ideal çünkü ben shopier varken %8 komisyon talep etmek zorunda kalıyorum