serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yapıyorsanız yapın, en azından firma kurup yapın.
şuan paytr,iyzico ,shopier, hepsinden bilgiler alınıyor.
vergi dairesi, hemen çağırmıyor, bekliyor işlem adeti artsın, cezası yüksek olsun diye.
bir işlemden ister 50 tl çekilsin ister 50 bin tl, işlem başı usulsüzlük cezası sabit.
1-2 sene kimse aramadı sormadı demeyin, ansızın gelebilirler, işlem adetinin çoğalması bekleniyor.
820 adet sipariş kaydım var. 2 ayda bu sayıya ulaştım lakin paytr gibi platformlar için vergi levhası şartmı?