Sizce 16 pro pro max alayım mı
16
●606
- 13-09-2024, 00:39:07Hocam şu an 12 pm cihazı kullanıyorum kayıtlı. Tüm arkadaşlarım bana yd alıp kayıt ettirme 8 ay kullan sonra 4 ay eski cihazdan devam edersin diye öneri de bulunuyor lakin TR gibi bir ülkede yaşadığımızı ele alırsak her an bir yasa çıkıp 4+4 ten 2+2 düşebilir böyle bir riski göze almaktansa TR cihazı alırdım artıları ve eksileri şu şekilde;
+TR olunca sonraki sene az biraz farkla bir üst modele geçebilirsiniz
+Garanti 1 sene ekstra daha oluyor
+Yeni bir cihaz yeni bir tuş herhangi bir sorunla karşılaştığınızda daha rahat hareket edersiniz
-TR alırsanız 15.000₺ civarı fazladan para ödemiş olursunuz.
En basiti şu an dubai de ortalama cihaz 40.000₺ + 31.500₺ + Hat devir ücreti 1000₺ yakın + YD Çıkış Harç Pulu 500₺= 73.000₺ civarına geliyor TR'de zaten 82.000₺
Yeni bir telefon yeni bir tuş eklenmiş tüm riskleri minimize etmek için 10-15k fazladan verip TR almanız sizin için daha uygun olacaktır - 13-09-2024, 00:39:27Samsung s22 ultra kullanıyorum bende 16pro max almayı düşünüyorum bir yandan da s24ultra var aklımda bakalım ikisinden birine yükselteceğim
- 13-09-2024, 00:41:23Üyeliği durdurulduHocam 6 bine kayıt yaptırmıştım ama şuan çok kararsızımbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2024, 00:44:10Üyeliği durdurulduSize katılıyorum 14 pro yd aldığımda telefoncu arkadaş kayıt ettirme 8 ay kullan gel bunu verirsin üst modeli alırsın dedi bende her an kanun değişir diye 6 bin iken kayıt ettireyim dedim kayıt ettirdim 1 ay sonra zamlandı şimdi aklımda şu var bunu satıp yd alırsam ya yd kulanım süresi düşerse? Ve hocam 14 pro piyasasını bilmiyorum şuan ikinci el eğer 16 pro ya 10 15 k fark verebilirsen tr alırım eğer 25 30 k fark olursa mecbur yd düşüneceğim şuan baktım 83 bin tr fiyatı 50 bine satsam 32 bin çok fazla hocamdiadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2024, 00:49:50hocam dediğim gibi tamamiyle bütçe meselesi bir anda 16 geçmektense 15'e geçip sonrasında 16 geçebilirsinizEnes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2024, 00:53:11Üyeliği durduruldu11 den 14pro ya geçmiştim galiba yd kulanacağım hocam 30k tr fark çok maalesefdiadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
