• 13-09-2024, 00:28:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    14 pro yd kayıtlı cihazım var ocakta tüm hatlara açılıcak bunu satıp üstüne 5 10 k koyup 16 pro yada pro max yd kayıtsız kulanmak mantıklı mı kayıtsız kulananlar nasıl kulanıyor sadece fikir alışverişi yapmak istiyorum
  • 13-09-2024, 00:35:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    14 Pronu kaydettirmemiş olsaydın mantıklıydı ama kayıtlı ise boşver fazla bir farkı yok zaten.
  • 13-09-2024, 00:39:07
    #3
    Hocam şu an 12 pm cihazı kullanıyorum kayıtlı. Tüm arkadaşlarım bana yd alıp kayıt ettirme 8 ay kullan sonra 4 ay eski cihazdan devam edersin diye öneri de bulunuyor lakin TR gibi bir ülkede yaşadığımızı ele alırsak her an bir yasa çıkıp 4+4 ten 2+2 düşebilir böyle bir riski göze almaktansa TR cihazı alırdım artıları ve eksileri şu şekilde;

    +TR olunca sonraki sene az biraz farkla bir üst modele geçebilirsiniz
    +Garanti 1 sene ekstra daha oluyor
    +Yeni bir cihaz yeni bir tuş herhangi bir sorunla karşılaştığınızda daha rahat hareket edersiniz
    -TR alırsanız 15.000₺ civarı fazladan para ödemiş olursunuz.

    En basiti şu an dubai de ortalama cihaz 40.000₺ + 31.500₺ + Hat devir ücreti 1000₺ yakın + YD Çıkış Harç Pulu 500₺= 73.000₺ civarına geliyor TR'de zaten 82.000₺


    Yeni bir telefon yeni bir tuş eklenmiş tüm riskleri minimize etmek için 10-15k fazladan verip TR almanız sizin için daha uygun olacaktır
  • 13-09-2024, 00:39:27
    #4
    Samsung s22 ultra kullanıyorum bende 16pro max almayı düşünüyorum bir yandan da s24ultra var aklımda bakalım ikisinden birine yükselteceğim
  • 13-09-2024, 00:41:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam 6 bine kayıt yaptırmıştım ama şuan çok kararsızım
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 Pronu kaydettirmemiş olsaydın mantıklıydı ama kayıtlı ise boşver fazla bir farkı yok zaten.
  • 13-09-2024, 00:44:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Size katılıyorum 14 pro yd aldığımda telefoncu arkadaş kayıt ettirme 8 ay kullan gel bunu verirsin üst modeli alırsın dedi bende her an kanun değişir diye 6 bin iken kayıt ettireyim dedim kayıt ettirdim 1 ay sonra zamlandı şimdi aklımda şu var bunu satıp yd alırsam ya yd kulanım süresi düşerse? Ve hocam 14 pro piyasasını bilmiyorum şuan ikinci el eğer 16 pro ya 10 15 k fark verebilirsen tr alırım eğer 25 30 k fark olursa mecbur yd düşüneceğim şuan baktım 83 bin tr fiyatı 50 bine satsam 32 bin çok fazla hocam
    diadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu an 12 pm cihazı kullanıyorum kayıtlı. Tüm arkadaşlarım bana yd alıp kayıt ettirme 8 ay kullan sonra 4 ay eski cihazdan devam edersin diye öneri de bulunuyor lakin TR gibi bir ülkede yaşadığımızı ele alırsak her an bir yasa çıkıp 4+4 ten 2+2 düşebilir böyle bir riski göze almaktansa TR cihazı alırdım artıları ve eksileri şu şekilde;

    +TR olunca sonraki sene az biraz farkla bir üst modele geçebilirsiniz
    +Garanti 1 sene ekstra daha oluyor
    +Yeni bir cihaz yeni bir tuş herhangi bir sorunla karşılaştığınızda daha rahat hareket edersiniz
    -TR alırsanız 15.000₺ civarı fazladan para ödemiş olursunuz.

    En basiti şu an dubai de ortalama cihaz 40.000₺ + 31.500₺ + Hat devir ücreti 1000₺ yakın + YD Çıkış Harç Pulu 500₺= 73.000₺ civarına geliyor TR'de zaten 82.000₺


    Yeni bir telefon yeni bir tuş eklenmiş tüm riskleri minimize etmek için 10-15k fazladan verip TR almanız sizin için daha uygun olacaktır
  • 13-09-2024, 00:49:50
    #7
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size katılıyorum 14 pro yd aldığımda telefoncu arkadaş kayıt ettirme 8 ay kullan gel bunu verirsin üst modeli alırsın dedi bende her an kanun değişir diye 6 bin iken kayıt ettireyim dedim kayıt ettirdim 1 ay sonra zamlandı şimdi aklımda şu var bunu satıp yd alırsam ya yd kulanım süresi düşerse? Ve hocam 14 pro piyasasını bilmiyorum şuan ikinci el eğer 16 pro ya 10 15 k fark verebilirsen tr alırım eğer 25 30 k fark olursa mecbur yd düşüneceğim şuan baktım 83 bin tr fiyatı 50 bine satsam 32 bin çok fazla hocam
    hocam dediğim gibi tamamiyle bütçe meselesi bir anda 16 geçmektense 15'e geçip sonrasında 16 geçebilirsiniz
  • 13-09-2024, 00:53:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    11 den 14pro ya geçmiştim galiba yd kulanacağım hocam 30k tr fark çok maalesef
    diadhaidhrigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dediğim gibi tamamiyle bütçe meselesi bir anda 16 geçmektense 15'e geçip sonrasında 16 geçebilirsiniz
  • 13-09-2024, 00:53:51
    #9
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Hemen tavsiye etmem hocam. Bekleyin aradan biraz zaman geçsin. Şuan ne olacağı belli değil