Hocam 6 bine kayıt yaptırmıştım ama şuan çok kararsızım
baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 Pronu kaydettirmemiş olsaydın mantıklıydı ama kayıtlı ise boşver fazla bir farkı yok zaten.