Hocam şu an 12 pm cihazı kullanıyorum kayıtlı. Tüm arkadaşlarım bana yd alıp kayıt ettirme 8 ay kullan sonra 4 ay eski cihazdan devam edersin diye öneri de bulunuyor lakin TR gibi bir ülkede yaşadığımızı ele alırsak her an bir yasa çıkıp 4+4 ten 2+2 düşebilir böyle bir riski göze almaktansa TR cihazı alırdım artıları ve eksileri şu şekilde;
+TR olunca sonraki sene az biraz farkla bir üst modele geçebilirsiniz
+Garanti 1 sene ekstra daha oluyor
+Yeni bir cihaz yeni bir tuş herhangi bir sorunla karşılaştığınızda daha rahat hareket edersiniz
-TR alırsanız 15.000₺ civarı fazladan para ödemiş olursunuz.
En basiti şu an dubai de ortalama cihaz 40.000₺ + 31.500₺ + Hat devir ücreti 1000₺ yakın + YD Çıkış Harç Pulu 500₺= 73.000₺ civarına geliyor TR'de zaten 82.000₺
Yeni bir telefon yeni bir tuş eklenmiş tüm riskleri minimize etmek için 10-15k fazladan verip TR almanız sizin için daha uygun olacaktır