Size katılıyorum 14 pro yd aldığımda telefoncu arkadaş kayıt ettirme 8 ay kullan gel bunu verirsin üst modeli alırsın dedi bende her an kanun değişir diye 6 bin iken kayıt ettireyim dedim kayıt ettirdim 1 ay sonra zamlandı şimdi aklımda şu var bunu satıp yd alırsam ya yd kulanım süresi düşerse? Ve hocam 14 pro piyasasını bilmiyorum şuan ikinci el eğer 16 pro ya 10 15 k fark verebilirsen tr alırım eğer 25 30 k fark olursa mecbur yd düşüneceğim şuan baktım 83 bin tr fiyatı 50 bine satsam 32 bin çok fazla hocam
Hocam şu an 12 pm cihazı kullanıyorum kayıtlı. Tüm arkadaşlarım bana yd alıp kayıt ettirme 8 ay kullan sonra 4 ay eski cihazdan devam edersin diye öneri de bulunuyor lakin TR gibi bir ülkede yaşadığımızı ele alırsak her an bir yasa çıkıp 4+4 ten 2+2 düşebilir böyle bir riski göze almaktansa TR cihazı alırdım artıları ve eksileri şu şekilde;
+TR olunca sonraki sene az biraz farkla bir üst modele geçebilirsiniz
+Garanti 1 sene ekstra daha oluyor
+Yeni bir cihaz yeni bir tuş herhangi bir sorunla karşılaştığınızda daha rahat hareket edersiniz
-TR alırsanız 15.000₺ civarı fazladan para ödemiş olursunuz.
En basiti şu an dubai de ortalama cihaz 40.000₺ + 31.500₺ + Hat devir ücreti 1000₺ yakın + YD Çıkış Harç Pulu 500₺= 73.000₺ civarına geliyor TR'de zaten 82.000₺
Yeni bir telefon yeni bir tuş eklenmiş tüm riskleri minimize etmek için 10-15k fazladan verip TR almanız sizin için daha uygun olacaktır