Size katılıyorum 14 pro yd aldığımda telefoncu arkadaş kayıt ettirme 8 ay kullan gel bunu verirsin üst modeli alırsın dedi bende her an kanun değişir diye 6 bin iken kayıt ettireyim dedim kayıt ettirdim 1 ay sonra zamlandı şimdi aklımda şu var bunu satıp yd alırsam ya yd kulanım süresi düşerse? Ve hocam 14 pro piyasasını bilmiyorum şuan ikinci el eğer 16 pro ya 10 15 k fark verebilirsen tr alırım eğer 25 30 k fark olursa mecbur yd düşüneceğim şuan baktım 83 bin tr fiyatı 50 bine satsam 32 bin çok fazla hocam
hocam dediğim gibi tamamiyle bütçe meselesi bir anda 16 geçmektense 15'e geçip sonrasında 16 geçebilirsiniz