14 pro yd kayıtlı cihazım var ocakta tüm hatlara açılıcak bunu satıp üstüne 5 10 k koyup 16 pro yada pro max yd kayıtsız kulanmak mantıklı mı kayıtsız kulananlar nasıl kulanıyor sadece fikir alışverişi yapmak istiyorum