• 13-09-2024, 00:56:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ocaktan sonra düşünüyorum hocam bakalım
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen tavsiye etmem hocam. Bekleyin aradan biraz zaman geçsin. Şuan ne olacağı belli değil
  • 13-09-2024, 02:41:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bence hiç gerek yok hocam, yine de hevesinizi kırmak istemem fakat pek bir fark yok. Yani bana göre en ideal ve en iyi cihaz 14 pro max şahsen benim görüşüm bu. Tabi herkesin zevki ayrıdır. Eğer ki elinizde olan cihazı satıp üstüne fark ekleyip almak isterseniz alın tabi.
  • 13-09-2024, 17:09:31
    #12
    Hocam telefonunuzu kayıt ettirmeniz iyi olmuş. Çünkü geçenlerde öğrendiğim bir habere göre; yurtdışı bir telefona sonradan IMEI kaydı yaptıysanız o telefonu eskiyen cihaz olarak değiştirip, sattığınız telefoncudan değiştirme belgesi alarak yeni alacağınız yurtdışı cihazına imeilinizi transfer edip kullanabilirsiniz.
    Bunu sorun soruşturun derim.
  • 13-09-2024, 20:03:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kaçak yollardan gelmişti hocam yine de olur mu acaba
    Mirzabeyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonunuzu kayıt ettirmeniz iyi olmuş. Çünkü geçenlerde öğrendiğim bir habere göre; yurtdışı bir telefona sonradan IMEI kaydı yaptıysanız o telefonu eskiyen cihaz olarak değiştirip, sattığınız telefoncudan değiştirme belgesi alarak yeni alacağınız yurtdışı cihazına imeilinizi transfer edip kullanabilirsiniz.
    Bunu sorun soruşturun derim.
  • 13-09-2024, 23:37:15
    #14
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçak yollardan gelmişti hocam yine de olur mu acaba
    Farketmez hocam. Linkide buldum okuyabilirsiniz

    https://eksiseyler.com/eskiyen-iphon...-yasal-yontemi
  • 14-09-2024, 00:22:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben bunu bi araştırayım şimdi bu olayı mesela normal telefoncuya gitsem telefonu ona satsam o bana 16 pro verse değişim belgesini nasıl verecek
    Mirzabeyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmez hocam. Linkide buldum okuyabilirsiniz

    https://eksiseyler.com/eskiyen-iphon...-yasal-yontemi
  • 14-09-2024, 00:37:43
    #16
    Yeni çıkan ürünler çok pahalı oluyor bence bir nesil geriden takip etmek daha karlı olur
  • 14-09-2024, 00:47:07
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bakalım hocam araştıracağım birazdaha en kötü batarya değiltirip 2 yıl daha devam ederim.
    rae146 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni çıkan ürünler çok pahalı oluyor bence bir nesil geriden takip etmek daha karlı olur