Hocam telefonunuzu kayıt ettirmeniz iyi olmuş. Çünkü geçenlerde öğrendiğim bir habere göre; yurtdışı bir telefona sonradan IMEI kaydı yaptıysanız o telefonu eskiyen cihaz olarak değiştirip, sattığınız telefoncudan değiştirme belgesi alarak yeni alacağınız yurtdışı cihazına imeilinizi transfer edip kullanabilirsiniz.
Bunu sorun soruşturun derim.