• 23-08-2024, 15:46:08
    #1
    İyi günler hocalarım bugün gözlüğü bırakıp lens kullanmaya başladım.
    ilk lensimi bir saatte falan taktım
    hafif bi yanma hisssi gibi his var normal midir. losyondan kaynaklı ws. olabilir mi bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim. (ilk kez kullanıyorum)
  • 23-08-2024, 15:50:13
    #2
    15 senedir gözlük kullanıyorum. Üç gündür ben de lens kullanıyorum. Gözlükçü de çalışıyorum deneme lensi takmak istedim bir kaç kere. Beceremedim. 4-5 lens boşa gitti. Takmam yarım saat çıkarmam bir saat sürdü. Bugün bir dk sürmedi taktım. Dün gece iki dk sürmedi çıkardım. Yanma hissi normal, solüsyon dezenfekte ediyor.
  • 23-08-2024, 15:51:23
    #3
    Alışırsın. Takmaya çalışırken tahriş etmişsin gözünü ve lens kontamine olmuş. Yıkarsın. 13 yıl oldu. Başta senin gibiydim . Şuan gözümü çok rahat parmaklayabiliyorum.
  • 23-08-2024, 15:56:04
    #4
    PLT27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 senedir gözlük kullanıyorum. Üç gündür ben de lens kullanıyorum. Gözlükçü de çalışıyorum deneme lensi takmak istedim bir kaç kere. Beceremedim. 4-5 lens boşa gitti. Takmam yarım saat çıkarmam bir saat sürdü. Bugün bir dk sürmedi taktım. Dün gece iki dk sürmedi çıkardım. Yanma hissi normal, solüsyon dezenfekte ediyor.
    sağol hocam. astigmant lens fiyatları ne ortalama
  • 23-08-2024, 15:57:34
    #5
    OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışırsın. Takmaya çalışırken tahriş etmişsin gözünü ve lens kontamine olmuş. Yıkarsın. 13 yıl oldu. Başta senin gibiydim . Şuan gözümü çok rahat parmaklayabiliyorum.
    var mıdır hocam ilk başlarda verebileceğiniz tavsiyeler acayip zorladı çünkü kaç saatte çıkaracağımı düşünemiyom
  • 23-08-2024, 15:57:43
    #6
    burak_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağol hocam. astigmant lens fiyatları ne ortalama
    Markasına göre 1000 ile 1500 arası değişiyor
  • 23-08-2024, 15:59:41
    #7
    OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışırsın. Takmaya çalışırken tahriş etmişsin gözünü ve lens kontamine olmuş. Yıkarsın. 13 yıl oldu. Başta senin gibiydim . Şuan gözümü çok rahat parmaklayabiliyorum.
    Şu göze el değdirme olayına bir türlü alışacak gibi değilim. Lensi gözün beyazına koyup göz kapalıyken yerleştiriyorum. Çıkartmayı da yine göz kapalıyken kapakları bastırıp yapıyorum.
  • 23-08-2024, 16:02:59
    #8
    Eğer ileride göz çizdirme duşunuyorsaniz lens kullanmayın göz kurulugu yapiyor buda ameliyat olmanizi engelleyen bir durum yaratabiliyor bilginize
  • 23-08-2024, 16:09:36
    #9
    Gayet normal hocam. Losyon biraz fazla kalmışsa lens üstünde hele bi de gözleriniz hassassa iyi bi sızlatır taktığınızda. Zorlanmanız da çok normal ilk haftamda hem takma hem çıkarma, neler yaşadığımı bi ben bi Allah biliyor. Gittikçe aşırı basitleşiyor bir süre sonra aynaya bile ihtiyacınız kalmıyor 1 saniyede hemen takıyorsunuz.