15 senedir gözlük kullanıyorum. Üç gündür ben de lens kullanıyorum. Gözlükçü de çalışıyorum deneme lensi takmak istedim bir kaç kere. Beceremedim. 4-5 lens boşa gitti. Takmam yarım saat çıkarmam bir saat sürdü. Bugün bir dk sürmedi taktım. Dün gece iki dk sürmedi çıkardım. Yanma hissi normal, solüsyon dezenfekte ediyor.