Gayet normal hocam. Losyon biraz fazla kalmışsa lens üstünde hele bi de gözleriniz hassassa iyi bi sızlatır taktığınızda. Zorlanmanız da çok normal ilk haftamda hem takma hem çıkarma, neler yaşadığımı bi ben bi Allah biliyor. Gittikçe aşırı basitleşiyor bir süre sonra aynaya bile ihtiyacınız kalmıyor 1 saniyede hemen takıyorsunuz.