OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışırsın. Takmaya çalışırken tahriş etmişsin gözünü ve lens kontamine olmuş. Yıkarsın. 13 yıl oldu. Başta senin gibiydim . Şuan gözümü çok rahat parmaklayabiliyorum.
var mıdır hocam ilk başlarda verebileceğiniz tavsiyeler acayip zorladı çünkü kaç saatte çıkaracağımı düşünemiyom