15 senedir gözlük kullanıyorum. Üç gündür ben de lens kullanıyorum. Gözlükçü de çalışıyorum deneme lensi takmak istedim bir kaç kere. Beceremedim. 4-5 lens boşa gitti. Takmam yarım saat çıkarmam bir saat sürdü. Bugün bir dk sürmedi taktım. Dün gece iki dk sürmedi çıkardım. Yanma hissi normal, solüsyon dezenfekte ediyor.
sağol hocam. astigmant lens fiyatları ne ortalama