İyi günler hocalarım bugün gözlüğü bırakıp lens kullanmaya başladım.
ilk lensimi bir saatte falan taktım
hafif bi yanma hisssi gibi his var normal midir. losyondan kaynaklı ws. olabilir mi bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim. (ilk kez kullanıyorum)