OnurAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışırsın. Takmaya çalışırken tahriş etmişsin gözünü ve lens kontamine olmuş. Yıkarsın. 13 yıl oldu. Başta senin gibiydim . Şuan gözümü çok rahat parmaklayabiliyorum.
Şu göze el değdirme olayına bir türlü alışacak gibi değilim. Lensi gözün beyazına koyup göz kapalıyken yerleştiriyorum. Çıkartmayı da yine göz kapalıyken kapakları bastırıp yapıyorum.