ilk lensimi bir saatte falan taktım

hafif bi yanma hisssi gibi his var normal midir. losyondan kaynaklı ws. olabilir mi bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim. (ilk kez kullanıyorum)
9
●122
acayip zorladı çünkü kaç saatte çıkaracağımı düşünemiyom