• 28-07-2024, 22:09:19
    #1
    Elimizde 15 dekar bir tarla var bunun 4/7 (8.5 Dekarı ) bizim , kalan 3/7'lik kısım ise her birinde 1/7 şeklinde dedemin 3 kardeşinin üzerinde, parası neyse verelim kalan kısmı bize satın diyoruz kabul etmiyorlar yıllardır biz ekip biçiyoruz kendilerinin traktör alet vs. hiçbirşeyleri yok tarla tapuda Tarımsal Toprak olarak geçiyor ama biz Ev tutacağız diyip vermiyorlar , bizde mahkemeye vermeye hazırlanıyoruz mahkemeye versek ne sonuç çıkar , kaç yıl sürer daha önce böyle olay yaşayan varsa bilgi verebilir mi
  • 28-07-2024, 22:14:48
    #2
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimizde 15 dekar bir tarla var bunun 4/7 (8.5 Dekarı ) bizim , kalan 3/7'lik kısım ise her birinde 1/7 şeklinde dedemin 3 kardeşinin üzerinde, parası neyse verelim kalan kısmı bize satın diyoruz kabul etmiyorlar yıllardır biz ekip biçiyoruz kendilerinin traktör alet vs. hiçbirşeyleri yok tarla tapuda Tarımsal Toprak olarak geçiyor ama biz Ev tutacağız diyip vermiyorlar , bizde mahkemeye vermeye hazırlanıyoruz mahkemeye versek ne sonuç çıkar , kaç yıl sürer daha önce böyle olay yaşayan varsa bilgi verebilir mi
    Cevabı burada hocam
  • 28-07-2024, 22:15:02
    #3
    10 yıl sürer minimum, olası kavgalar hatta ölümler de olabilir.
  • 28-07-2024, 22:16:43
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabı burada hocam
    Herkes ben alacağım kalanı diyor sıkıntı orada kimse satmak istemiyor herkes almak istiyor
  • 28-07-2024, 22:20:08
    #5
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kavga oldu hocam ztn kimse kimseyle konuşmuyor herkes ayrı Bi kafada biri yarın ev tutacağım diyor biri avukatla görüşecegim ben alacagim diyor biri tarlaya ürün ekecegim diyor
    Herkesin hakkı ve yıllardır sizin ilgilenmeniz şuan onların gözüne batmış gibi bence kendi yerinizi net belirleyin ve tel çekin gerisi ne yaparsa yapsın sonuçta en büyük pay sizin,
  • 28-07-2024, 22:20:11
    #6
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kavga oldu hocam ztn kimse kimseyle konuşmuyor herkes ayrı Bi kafada biri yarın ev tutacağım diyor biri avukatla görüşecegim ben alacagim diyor biri tarlaya ürün ekecegim diyor
    Hocam bence çok çok zor durumda değilseniz kavgaya bulaşmayın belki siz ölümlü bişey yapmayacaksınız ama herifin teki gelip sizi tüfeğiyle vuracak öldüğünüzle kalacaksınız. Siz uzak durun ve sadece yasal olarak davalarla ilerleyin fiziksel olarak bir münakaşaya girmeyin derim.
  • 28-07-2024, 22:20:41
    #7
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ben alacağım kalanı diyor sıkıntı orada kimse satmak istemiyor herkes almak istiyor
    Hocam o metni okudunuz mu? Okuyun lütfen hocam, okuyun. Okursanız, Tarımsal arazinin bütünlüğünün korunması için kanunun sizden yana olduğunu görürsünüz. Arazinin büyük hissedarı sizsiniz, bütünlüğü siz sağlayabilir siniz.
  • 28-07-2024, 22:24:00
    #8
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin hakkı ve yıllardır sizin ilgilenmeniz şuan onların gözüne batmış gibi bence kendi yerinizi net belirleyin ve tel çekin gerisi ne yaparsa yapsın sonuçta en büyük pay sizin,
    Tel çekmesine çekeriz de kimin hakkının nerede oldu belli değil bi tarafı asfalta bakıyor diğer tarafı dağa dönük biz yola donuk tarafını alsak kavga çıkar dağa dönük tarafı alsak kötüyü biz almış oluruz
  • 28-07-2024, 22:26:02
    #9
    abdulmecit0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tel çekmesine çekeriz de kimin hakkının nerede oldu belli değil bi tarafı asfalta bakıyor diğer tarafı dağa dönük biz yola donuk tarafını alsak kavga çıkar dağa dönük tarafı alsak kötüyü biz almış oluruz
    Bununla ilgili notere gidiyorsunuz ve kura çekiliyor bu talepte siz bulunabilirsiniz veya tapusu olan başka kişilerde başvuru sağlayabilir bence siz bu konuları iyi bilen birisine danışın çünkü bilginiz yok gibi sorun yaşamayın,

    Bizim tarlamız da vardı 2 hisse yerler belli değildi ve noter kura çekti herkes mecburi olarak uymak zorunda kaldı itiraz hakkı yok,

    @escape; üstadımında yazdıklarını dikkate alın attığı linke girip sonuna kadar okuyun işi işi bilenden öğrenmeliyiz ki hata yapılmasın,