CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin hakkı ve yıllardır sizin ilgilenmeniz şuan onların gözüne batmış gibi bence kendi yerinizi net belirleyin ve tel çekin gerisi ne yaparsa yapsın sonuçta en büyük pay sizin,
Tel çekmesine çekeriz de kimin hakkının nerede oldu belli değil bi tarafı asfalta bakıyor diğer tarafı dağa dönük biz yola donuk tarafını alsak kavga çıkar dağa dönük tarafı alsak kötüyü biz almış oluruz