Elimizde 15 dekar bir tarla var bunun 4/7 (8.5 Dekarı ) bizim , kalan 3/7'lik kısım ise her birinde 1/7 şeklinde dedemin 3 kardeşinin üzerinde, parası neyse verelim kalan kısmı bize satın diyoruz kabul etmiyorlar yıllardır biz ekip biçiyoruz kendilerinin traktör alet vs. hiçbirşeyleri yok tarla tapuda Tarımsal Toprak olarak geçiyor ama biz Ev tutacağız diyip vermiyorlar , bizde mahkemeye vermeye hazırlanıyoruz mahkemeye versek ne sonuç çıkar , kaç yıl sürer daha önce böyle olay yaşayan varsa bilgi verebilir mi